پاورپوینت بررسی رفتار خرید مصرف کننده آنلاین و عوامل مؤثر بر آن

 

پاورپوینت بررسی رفتار خرید مصرف کننده آنلاین و عوامل مؤثر بر آن در 48 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل

 

 

تعداد صفحات 48
حجم 106 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی بازاریابی


توضیحات کامل

 

 

پاورپوینت بررسی رفتار خرید مصرف کننده آنلاین و عوامل مؤثر بر آن در 48 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

مقدمه

رفتار مصرف کننده در محیط آن لاین

فرآیند یادگیری و دریافت اطلاعات و تصمیم گیری

رفتار خرید آن لاین

نیروهای تاثیرگذار بر رفتار مصرف کننده آن لاین

رضایت و وفاداری

عواملی که می توانند رضایت و وفاداری مشتری را در محیط آن لاین افزایش دهند

کیفیت در محیط آن لاین

خشنودی و مطلوبیت مشتری در محیط مجازی

نتیجه گیری

فهرست منابع

 

قسمتی از متن

در بحث رفتار مصرف کننده در محیط آن لاین با استفاده از ادبیات موجود در حوزه بازاریابی می توان به مباحث زیر اشاره کرد.

هدف ارتباطات بازاریابی، ساخت و نگهداری، وفاداری و تعهد رابطه بین مصرف کننده و سازمان می باشد. مطالعات نشان داده اند که انواع روابط با تعهد به مشتری باعث افزایش وفاداری در او می شود. چینگ و دیگران درمطالعات خود نشان دادند که تعهدات مالی، اجتماعی و ساختاری بر تعهدات و اامات مشتری اثر مثبتی دارد.

تعهدات مالی بیشتر باعث تقویت اامات و تعهدات مشتری کالاهای تحقیقی می شود تا کالا و خدمات تجربه ای یا مطمئن، اما تعهدات ساختاری بیشتر برای کالاهای مطمئن و تجربه ای مناسب می باشند. و تعهدات اجتماعی برای هر سه نوع کالا اعم از تحقیقی، مورد اطمینان و تجربه ای مناسب می باشند.

 

توضیحات

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " بررسی رفتار خرید مصرف کننده آن لاین و عوامل مؤثر بر آن" می باشد که در حجم 48 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها